הגעה לגן לאומי תל גזר

12.04.2022

לצערנו, באופן חד-צדדי החליט הישוב כרמי יוסף לסגור מעבר לתל גזר דרך הישוב. ניתן להגיע עם רכב שטח דרך יער המגינים ובית עלמין כרמי יוסף, משם ניתן להגיע לגן הלאומי עם סימון השבילים השחור; בצומת שבילים שחור וכחול פונים שמאלה עם הסימון הכחול; בצומת שבילים כחול ואדום פונים שמאלה עם הסימון האדום; בצומת שבילים אדום וירוק פונים ימינה עם הסימון הירוק והשילוט עד לתל גזר.

איך להגיע – סיפור דרך

לרכב שטח:

מכביש 44 נכנסים לכביש הגישה ליישוב כרמי יוסף. ממשיכים בכביש עד הכיכר הראשונה, בה פונים שמאלה. ממשיכים ישר עד רחבת עפר גדולה ושער יציאה לשטח. יוצאים מהשער ימינה וממשיכים עם השביל (סימון ירוק) כ – 700 מ' ואז פונים עם הסימון שמאלה. ממשיכים כ – 350 מ' נוספים ופונים ימינה בדרך קצרה (סימון ירוק) לרחבת החניה של תל גזר.

לרכב פרטי:

פונים מכביש 424 לכיוון גזר, בכיכר יוצאים ביציאה הראשונה.
ממשיכים עם הכביש לאזור תעשייה גזר ובכיכר פונים שמאלה (יציאה ראשונה).
פונים בפנייה הראשונה שמאלה, לחנייה גדולה, וממשיכים ישר – החנייה הופכת לשביל עפר.
פונים שמאלה עם השביל ומיד לאחר מכן מתעקלים איתו ימינה.
ממשיכים ישר כ – 400 מטר עד צומת טי ובו פונים ימינה.
ממשיכים כ – 1 ק"מ עד צומת הטי הבא ובו פונים ימינה.
ממשיכים עם הדרך הראשית ובשני הצמתים הבאים לוקחים שמאלה.
בצומת הבא פונים שמאלה לדרך שמתעקלת בין עצי זית, ממשיכים בדרך זו בשביל סלול בחלקו עד להגעה לעץ שיזף גדול ולצידו שילוט שמאלה לתל גזר.

שימו לב:

• יש לקחת בחשבון כי בתל אין בית שימוש ויש להיערך בהתאם.